• Populære Søgninger
Hjem > Hjælp

Hvordan kan vi hjælpe?Find det rigtige svar.

    Ofte stillede spørgsmål.

    Jeg har modtaget en invitation til at udfylde et spørgeskema fra jer? Det er rigtigt – vi gør mere for at forstå, hvad vores kunder synes om os, og hvordan vi kan forbedre vores tjenester.
    Er dette legitimt? Hvis du modtager et spørgeskema fra Size, med e-mailadressen feedback@size.co.uk, så er den fra os!
    Hvorfor står der "Qualtrics"? Qualtrics er det bureau, vi bruger til at udføre vores undersøgelser og gemme de svar, du giver. Du kan tjekke deres privatlivspolitik her.

    Vi kan levere en moms faktura for din online bestilling, når:


    1. Bestillingen er blevet leveret

    2. Du har et gyldigt momsnummer

    3. Vi kan verificere momsnummeret

    4. Faktureringsdetaljerne for bestillingen matcher adressedetaljerne, der er tilknyttet momsnummeret


    Hvis vi ikke kan validere eller matche nogen af momsoplysningerne med bestillingsoplysningerne, kan vi levere en ekspeditionsmeddelelse, der fungerer som en købsbevis. Hvis din bestilling blev opdelt, ville vi levere individuelle ekspeditionsmeddelelser for hvert pakke og de varer, der er inden for den pakke.


    For at anmode om en moms faktura skal du sende din anmodning, en ad gangen, via vores "Kontakt os" formular på https://www.sizeofficial.dk/customer-service/contact/


    Vi forstår, at vi muligvis tidligere har leveret moms fakturaer på anmodning, men vi har opdateret vores proces for at sikre en passende due diligence, inden vi leverer moms fakturaer.


    Årsager til, at vi kan afvise din anmodning om moms faktura:


    1. Flere anmodninger i én "Kontakt os" formularindsendelse

    2. Faktureringsdetaljerne fra din bestilling matcher ikke detaljerne forbundet med dit momsnummer

    3. Hvis vi ikke kan verificere dit momsnummer

    4. Hvis dine varer blev refunderet

    Du kan spore din ordre på følgende måder:

    1. Gå ind på https://www.sizeofficial.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer og den e-mailadresse, som du brugte, da du bestilte din ordre.
    2. Klik på tracking-linket, som du har modtaget i e-mailen med din ordrebekræftigelse.
    3. Log ind på din size? konto via Min bruger og klik på 'Mine ordrer'.

    Bemærk venligst, at det ikke er muligt at spore ordrer leveret til butikken.

    Vigtig opdatering angående levering.

    Vi oplever desværre nogle forsinkelser forårsaget af Brexit. Vi arbejder hårdt på, at vores leveringspartnere for levereret din pakke til dig hurtigst muligt. Vi sender dig løbende en opdatering på din ordre, 
    når din ordre forlader vores varehus. Tak for din tålmodighed!

    Bemærk at hjemmelevering kan tage op til 4-7 hverdage. 

    Hvis du ikke har modtaget din ordre indenfor den oplyste leveringstid eller du har spørgsmål om den aktuelle status for din ordre, kan du kontakte vores kundeservice, som sidder klar til at hjælpe dig. For bedst mulig service bedes du oplyse navn, adresse og ordrenummer, når du henvender dig.

    Vi beklager, at din ordre er blevet annulleret.
    Hvis den eller de varer, du har bestilt, er udsolgt under pakningen af din ordre, er vi nødt til at annullere din bestilling.
    Vores kundeserviceteam ved desværre ikke, om et produkt kommer tilbage eller ej, så derfor anbefaler vi at tage et kig i vores nyhedssektion her, for at se om der noget der fanger din interesse.
    Ved at benytte vores

    Butik Finder,

    kan du få et overblik over size? butikker i Danmark. Du kan samtidigt også finde kontaktoplysninger på size? butikker.

    Klik her for at kontakte vores kundeservice team.

     

     

    Du kan returnere din ordre i vores butik eller via vores returportal. Det er omkostningsfrit at returnere en ordre i vores butik, mens du selv skal dække omkostningerne forbundet med at returnere via vores returportal. Du kan returnere dine ordrer fra 109 kr. via Post Nord. Du har 14 dage til at returnere din ordre efter du har modtaget den - forudsat den lever op til vores regler og vilkår for returnering:
    • Produkter skal returneres i samme stand, som de blev købt.
    • Produkter skal returneres med et gyldigt købsbevis/kvittering.
    • Gavekort er ikke en del af vores returpolitik. De kan dermed ikke returneres. Et gavekort kan altid indløses i vores size? butik.
    • Defekte produkter kan blive undersøgt før en refundering/erstatning. Dette kan indebære at returnere produktet/produkterne til vores returcenter, der skal inspicere varen. Dette vil altid være tilfældet for varer købt for mere end 14 dage siden.
    *Bemærk at, du ikke kan returnere produkter i butikken, hvis du har betalt online med PayPal eller Klarna. Ønsker du at returnere online? Benyt vores returportal ved at klikke her.
    For at kunne tilbyde Klarnas betalingsløsning, videresender vi dem dele af dine personlige oplysninger som kontaktoplysninger og ordredetaljer, så Klarna kan vurdere, om du kvalificerer dig til deres betalingsløsning og for at kunne skræddersye dine betalingsmuligheder.

    Du kan finde generelle oplysninger om Klarna her. Din personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med gældende data lovgivning og i overensstemmelse med Klarnas privatpolitik.

    Link til size? Databeskyttelse: klik her.

    Hvis du har spørgsmål omhandlende Klarna, se alle vores FAQs her.
    Loading

    Andre måder at få hjælp på.

    Download vores Apps

    Shop 24/7 med size? app'en. Få adgang til eksklusive tilbud & shop de nyeste produkter på farten.

    Download fra App Store Download fra Google Play

    Tilmeld dig vores Nyhedsbrev

    Loading
    Vi accepterer de følgende betalingsmetoder
    PayPal logo Klarna logo
    Besøg vores Corporate website på   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, Alle rettigheder forbeholdes.
    Loading